tisdag 15 september 2009

Tisdag

Tjeee!
Idag är det alltså tisdag. Dagen inleddes med en sovmorgon, vilket bidrog till en trevlig start på denna tisdag den 15/9. Vaknade upp, tittade ut genom fönstert och blev glad: det var sol! Efter en stunds funderingar bestämde jag mig för att genomlida dagen iklädd i ett par shorts. ja inte bara shorts då, utan en t-shirt och lite annat också :)

Runt halv elva hoppade jag på buss 225 som skulle ta mig till skolan. Väl där väntade en samhällslektion som innehöll en genomgång inför stundande prov. Efter lunch fick erfara att studenten inte är alltför långt bort. Vi fick nämligen prova och beställa studentmössor, kul :)

På engelskan, som var sista lektionen för dagen, hade vi filmmys. Eller mys och mys, vi kollade på "När lammen tystnar". Bra film, har sett den ett par gånger innan. Jag fick gå lite tidigare, var nämligen tvungen att hinna med skolbussen som går tjugo i fyra utanför skolan. Anledningen till detta var att jag skulle klippa mig halv fem, som jag nämnde igår.
Ja, hur klippte jag mig då? Kortare, hehe :) nä men jag är ganska nöjd, orkar inte förklara hur det ser ut.

Efter klippningen stack jag upp till nielsen för att beta av ett fyspass, då vi inte hade någon träning med laget idag. Fyspasset gick bra, nu sitter jag här och kollar "Kändisdjungeln", vilket jag inte borde göra. Kom nämligen nyss på att det är Champions leauge ikväll, fan också! Jaja, hinner väl se en halvlek i alla fall.

Nä nu orkar jag inte skriva mer, sköt om er!
Hejdå


/ J, kl 21:36

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar