torsdag 17 september 2009

Hej bloggen! Förlåt att jag inte skrev igår, orkade inte :(

Idag har jag i alla fall varit på min praktik, det var helt okej. Ikväll är det, precis som igår, träning med laget. Var alldeles nyss ute och sågade en klubba till ikväll. Fick nämligen ett sexpack reebok hybridklubbor på intersport idag, blev inte riktigt klar över varför, men jag klagar inte :)

Jag hoppas få återse min käre vän Julius på träningen ikväll. Igår blev han nämligen sjuk en liten stund innan träningen och kunde därav inte närvara vid ispasset, tragiskt! Jag lovade att nämna honom i bloggen då han ansåg att detta skulle lindra hans svåra smärtor. Hoppas att det fungerar och att han infinner sig ikväll! Givetvis förtjänar ju vår käre Julle detta hedersomnämnande, med eller utan huvudvärk.

Nä nu tänkte jag plugga lite, äta, sen sticka ner till träningen. Vi hörs, haj!


/ J, kl 19:03

1 kommentar:

  1. Fan vad jag mår bra nu! :D Min käre vän Johan! :D

    SvaraRadera