måndag 14 september 2009

Dubbelpass!

Godafton!
Då var denna måndagen snart till ända, har varit en ganska bra dag. Var i skolan till klockan två ungefär. Sen stack jag hem, tog det lugnt och käkade innan det var dags för träning. Tränade först med a-laget och sedan med vårt lag, kändes bra :) Är dock lite seg i benen nu, så det är välkommet med en träningsfri dag imorgon. Får se om jag kör lite styrka själv eller vad jag gör.

Nu kollar jag fotbollskväll, Glenn Strömberg är sjukt mäktig alltså! Han är anledningen till att jag överhuudtaget ser det programmet.
Just det ja, jag ska ju klippa mig imorgon. Finns nog ingen som säger emot mig när jag säger att det verkligen är på tiden.
Nä nu blev jag oboy-sugen, så måste sluta skriva..
Godnatt


/ J, kl 21:48

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar