fredag 21 augusti 2009

Ordning..

Ja nu har jag fått hyffsad ordning här inne tycker jag, eller vad säger ni? :)
Har dock fortfarande inte fått klämm på det här med tiden som visas under inläggen, skumt ;s är det någon som vet hur man gör, så säg gärna till!

Det gick ju inte så bra för Thörnblad nej, omäktigt!
Imorgon står det tennis på schemat, med Danne, ska bli sjukt roligt :) Innan dess ska jag försöka pallra mig upp och köra ett styrkepass, må gud ge mig den motivation som kommer att behövas!

Just det ja, höll ju på att glömma att berätta att flygbiljetterna till Stockholm är bokade och klara! Så på Torsdagkväll halv åtta åker jag, och glider hemmåt vid sextiden på Söndag.
Det ska bli trevligt! Jag gillar Stockholm, tycker att det är en otroligt fin stad..

Nej nu känner jag att jag måste sova. Mina ögon är röda, så trött är jag.
Ett musiktips kan jag väl slänga in också..
The pretenders - I'll stand by you, Godnatt sparvar, hörs imorgon!


/ J, kl 01.01

1 kommentar:

  1. Måste hålla med att stockholm är en sjukt naajs stad! Mina kusiner på där så burkar åka upp där ;)
    // Julius M

    SvaraRadera