fredag 21 augusti 2009

Freitag!

Ja, ni får ursäkta det totalt rubbade inlägget tidigare idag. Han får skärpa sig om han ska få gästblogga fler gånger ;)

Har varit i skolan idag. Fick en massa information inför stundande projektarbete, fikade, hämtade ut mitt busskort, och gled hem :) Eller gled och gled.. jag och don missade bussen med typ en halv sekund, vilket innebar att vi fick vänta en timme på nästa bussjävel. Inte så värst mäktigt, om du frågar mig.
När jag kom hem så ringde jag till Stefan, som jobbar på kansliet i ishallen, och frågade om isen var ledig, och det var den. Så jag stack ner och körde en timme. Det däremot, det var mäktigt!

Nu sitter jag här och kollar friidrott. Thörnblad hoppar final ikväll, spännande!
Ska väl inte göra så mycket annat ikväll, jo förresten: äta som ett djur!

Men ni får ha en fortsatt trevlig fredagskväll, så hörs vi senare :)
hehehehehejdå!


/ J, kl 18.08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar