lördag 22 augusti 2009

pizza!

Godeftermiddag! Ja nu har jag lirat tennis med Danne, gick ganska bra får jag nog säga. Förlorade dock med 6-1, 6-4. Inte så värst konstigt med tanke på att han spelar tennis några gånger i veckan, jag några gånger om året :)
I förmiddags körde jag ett fyspass som planerat, även det kändes bra!

Så nu tycker jag att jag är värd en mäktig pizza. Därför ska jag snart glida ner mot pizzerian och käka där med grabbarna grus! Sen drar vi nog hem till någon av oss och bara tar det lugnt, mysigt ;)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, ha en trevlig kväll gott folk!
hejdå


/ J, kl 17.45

3 kommentarer:

  1. vart va musiktipset idag? :( saknade det..

    SvaraRadera
  2. lyckad kväll maaaaaaaaaannen!

    SvaraRadera
  3. hedvigs idol ! ! ! ;P22 augusti 2009 kl. 16:08

    nepp, inte lyckad för min och hedvigs pizza var godare!!! :D

    SvaraRadera