fredag 21 augusti 2009

Ja jag vet inte

Hej, Don Holmqwist härrrrr :)

Som Johans gästbloggare så ska jag rocka your world. Jag kan börja med att berätta för er att jag har extrema kuksmärtor. Feel sorry for me, jag går ju som Rasmus Söderlind nu, ända skillnaden är att jag fått ont i kuken och rasmus ont i anuset.




Sitter här just nu med kuken, Simon Swansson och bloggkungen, Johan fucking Svensson :D jag känner mig svettig.



Jag såg 2 emos nyss. Nä de gjorde jag inte, men äckliga var dom iaf.



Alltså... Jag vet fan inte hur man bloggar, så jag tänker bara skriva en massa random saker. snoppsnoppsnoppsnoppppppppppppppppppppppppppppppppppp jag ska lägga in en cool bikld snart. och jaaaaaaaaa jag vet att jag stavar fel ibland men det är morgon, så ha lite medkänsla va. Simon är så jävla gay, hatar honom. just nu alltså. men inte om 3 minuter :) han körde mig till skolan så hehehheheehehhee.





vi vet inte.




Vi vet inte hur.




DU kan ju också säga lite.




Hehe.
Har inte mer att säga... Eller jo lite, men inget vettigt. Har dåligt med fantasi just nu som sagt :)



Nu kom johan så jag måste sluta, annars blir han sur.

1 kommentar: