torsdag 20 augusti 2009

Såja, ännu en träning avklarad! Lirade match hela träningen idag, mitt lag vann, mäktig seger boys :D I mitt lag, som vi valde att kalla samlaget (nej det gjorde vi inte) ingick bland annat Malmeninisterna och Rennaz Babba, två riktiga jubelidioter vill jag lova ;s
Malmeninisterna bad mig att berätta om ett magiskt mål som jag gjorde, genom fint sammarbete med, just det, Malmeninisterna ;) Detta mål skulle dock inte blivit godkänt då jag slog in den med handsken, men det var ju så sjukt snyggt så Lille tjocke Notte, vår tränare, för dagen även domare, godkände det ändå!

Nä, nu ska ni slippa höra fler sjuka händelser från denna skitmatch!
Ja Bolt ja, silken sjuk man! 09.58 på 100 och 19.19 på 200.. Han putsade alltså båda sina världsrekord med 11 hundradelar, finns bara ett ord: MÄKTIGT!
Ja jag vet, jag använder ordet mäktigt väldigt mycket, men jag gillar det, tycker att det är ett mäktigt ord ;)
Förlåt, åter till Bolt. Sitter och funderar på ifall han är dopad eller inte, kommer inte fram till någon vettig slutsats.. Vad tror ni? Jag räknade i alla fall ut att om man delar upp hans 200 meter ikväll på två hundringar, så gjorde han 09.595 på varje hundring, alltså nästan exakt lika fort som han gjorde på en hundring i måndags, eller när det var .. är det sjukt eller är det sjukt?

Oj vilket långt inlägg detta blev, det var inte riktigt min avsikt. Hoppas att ni inte blir jättesura på mig nu :/
Ska väl sova strax, har varit sjukt sleten idag! Men vi hörs imorgon, godnatt :)

/ J, kl 23.16

1 kommentar:

  1. finns bara ett ord för det målet; mäktigt!
    och på tal om Bolt, fy för sören vad han springer.. grymt! anabola eller någon sjukdom som inte har sjukdomiserats än, det är frågan?..

    SvaraRadera