onsdag 19 augusti 2009

Barnprogram och klockproblem

Godmorgon :)

Gick upp för en stund sen. I väntan på att friidrotten ska börja så sitter jag nu och kollar på barnkanalen, där den gamla klassikern Arhur visas varje morgon vid tiotiden, mäktigt!

Idag är det ju som sagt sista dagen på sommarlovet, vemodigt :/
Hoppas att min mage är bättre i dag och att jag kan träna ikväll, känns dock inte jättelovande ;s
I övrigt inga andra planer för dagen .. Jo förresten, ska ju klippa gräset åt farmor! mäktigt, jag vet ;)

Jag har lagt märke till en sak, som stör mig nämnvärt!
Jo det är så att klockan som visas under varje inlägg, som ska visa vid vilken tidpunkt mina underbara inlägg läggs in på denna fantastiska blogg, inte visar rätt tid! ;s
Vet inte hur man åtgärdar detta. Men jag får väl helt enkelt skriva gällande klockslag i varje inlägg, genialt, jag vet :D

återkommer förhoppningsvis under dagen, simma lugnt bajskorvar!

/ J, kl 09.54

1 kommentar: