tisdag 18 augusti 2009

BAJS

ja, det var ju sagt att jag skulle sova ..

Men eftersom att min blogg ska bli världens största så måste den uppdateras ofta. Därför så tyckte min manager, sedemera även gästbloggare, Don Majs Holmqwist att jag skulle lägga upp en rolig historia innan jag gick och la mig. Sagt och gjort..

Nu är det tyvärr såhär att min fantasi är ganska så bedrövlig. Dons fantasi däremot, är totalt rubbad! Så jag bad honom skriva en rolig historia som jag sedan kunde kopiera in i bloggen, och visst visade han prov på sjuk fantasi! här har ni den gott folk, enjoy!


det var en gång två bajskorvar som spelade basket..
då kom diarré och frågade om han fick va med.
men då sa den ena bajskorven: ledsen, det här spelet är bara till för hårdingar ..


(L)

1 kommentar:

  1. yeaah! :D en riktigt kunglig blogg.
    du + jag + jessica alba = sant <3

    SvaraRadera