onsdag 19 augusti 2009

Såja!

Som den ängel jag är, så har jag nu klippt gräset åt min kära farmor. Gick inte helt bekymersfritt dock, då gräsklipparen gick sönder och jag fick klippa det sista med en sån blå gammal skrothög ni vet. Efteråt så väntade dock en belöning i form av en femtiolapp, läsk och ett par magiska bullar! Ganska lättförtjänt då hennes gräsmatta är ca: 3 kvadratmeter stor och tar typ 2 sekunder att klippa, men jag klagar inte :)

Nu så sitter jag här framför friidrotts-VM igen.. känns bekant!?
Funderar på att käka lunch strax. Skulle just skriva att min mage börjar kännas bättre, men just då så gav den ifrån sig lite smått oroväckande ljud ;s

Funderar även på att slänga in en bild på mig inom den närmsta framtiden, vad sägs om det? ;)
Ett musiktips kan ni dock få redan nu, två till och med! jag är fan galen ..
John Mayer - Say och John Mayer - Free fallin'

Två riktiga mästerverk, så håll till godo och sköt om er! hehehehehejdå

/ J, kl 14.02

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar