tisdag 18 augusti 2009

nummer två ..

hejhej!

Dags för andra inlägget, endast fem dagar efter första, mäktigt ;)
Klockan är halv ett och jag har ganska tråkigt, slökollar på en tennismatch och snackar lite med don ..

Har inte gjort mycket vettigt idag, mest kollat friidrott. Detta beroende på att min mage har bestämt sig för att vara totalt cp, det gjorde den i torsdags. Detta har inneburit att jag har bajsat närmare 100 gånger (skojar inte) på fem dagar.. illa, jag vet.

På torsdag börjar skolan igen. Ja, vad ska man säga om det då? jag vet inte faktiskt..
har väldigt blandade känslor när det gäller detta. Självklart hade det varit skönt med en månad till av slappande och sena kvällar, men samtidigt så känns det ganska bra att få komma in i någon slags dagsrutin igen, och inte minst att få träffa en hel del skönt folk, som man inte har sett på hela sommaren :)

Detta läsåret blir inte riktigt som föregånde läsår på gymnasiet, då vi ska vara ute på praktik varje torsdag och fredag hela trean, vi går i skolan som vanligt måndag, tisdag och onsdag. Detta är självklart bra för framtiden, med vidare jobbmöjligheter osv. Dock kan jag inte sticka under stol med att det hade varit skönare att sitta i skolan och snacka med polare för att sedan glida hem vid ett/två tiden dessa två dagarna, än att som nu, få slita på ett smutsigt lager utan att tjäna några pengar på det, komma hem vid halv sju och förmodligen inte hinna till träningen.
Men jag ska inte klaga, man måste se det positiva! oj vad klyschigt, haha. men så är det ju faktiskt ;)

Nu ska jag sova tänkte jag, vi hörs, godnatt!

/ J

2 kommentarer: