torsdag 20 augusti 2009

Tufft

Ja, som befarat: Det blev en tuff skolstart!
Nej nu ljög jag, förlåt :/ Jag tog bussen in halv tio med Don Majs Holmqwist, gick in i klassrummet, fick en bunte papper, och åkte hem igen. Livet är hårt!
Imorgon börjar vi klockan nio, inga vanliga lektioner då heller dock. En massa info och dylikt, ganska skönt :)

Det är minst lika fint väder idag så jag har legat ute i solstolen en stund. Ska nog fortsätta med det strax tänkte jag, har nämligen nyss käkat lunch. Ikväll är det träning, fys vid sjutiden skulle jag tro ;d

Idag var det tänkt att ni skulle få ett inlägg från min käre manager, tillika gästbloggare, Don Majs Holmqwist. Men nu blev så icke fallet då vi knappt han komma till skolan innan vi skulle hem igen, tråkigt :( Men håll ut gott folk, vi gör ett nytt försök imorgon!

Nu vet jag att ni sitter och tänker: ååååhh ska han inte ge oss något musiktips!?
Och då säger jag: jo, kan jag väl göra då ;)

Lars Winnerbäck - För dig, Lyssna och njut!

/ J, kl 13.24

2 kommentarer:

  1. Magisk blogg!

    Hälsningar, Alexander "Cry-Baby" Wahrolin

    SvaraRadera
  2. Du har givit mig inspiration baby ;)

    SvaraRadera