onsdag 19 augusti 2009

sista kvällen..

Ja Johan, sista kvällen på ditt sista sommarlov, ångest?
på den frågan skulle jag vilja svara ett bestämt: njaaa!

Ikväll har jag tränat. Det gick väl ganska bra med tanke på att min mage fortfarande jävlas med mig ;s Har även köpt nya grillor (mäktigt) som dom invigdes idag, och FATTA så snabb jag är nu!
förlåt, det var inte ens roligt :/

Jag har nyss pratat med min underbara flickvän, Hedvig heter hon :) Vi har varit tillsammans i lite mer än 1,5 år, och jag älskar henne såhääääär mycket!
Hon bor i Stockholm, vilket är ett ganska stort problem. Detta innebär nämligen att vi bara träffas ett par dagar i månaden, i snitt.
Shit vad jobbigt, tänker ni. Ja, så in i helvete, säger jag :) Nej, men det går faktiskt bra! Kan förklara lite mer i detalj om hur det är att ha ett distansförhållande lite senare. För- och nackdelar, osv.

För nu känner jag att jag behöver sova. Har ju trots allt en hård skoldag att se fram emot när jag vaknar imorgon (en hel halvtimme, om jag har otur) ;)

Skriver imorgon efter skolan, om jag inte redan är skoltrött. hehehehe nä men vi hörs imorgon,
Godnatt!

/ J, kl 00.22

1 kommentar: