måndag 31 augusti 2009

Fotbollskväll

Hejhej, hemma från träningen.
Kände mig ganska pigg med tanke på att jag körde två pass. Dock har vi ingen isträning imorgon, så jag får väl köra ett fyspass istället, vilket sannerligen är välbehövligt.

Nu sitter jag, som rubriken avslöjar, och kollar på fotbollskväll. Trevligt program! Dock gillar jag hockeykväll bättre, vilket ni kanske förstår.

Har fått otroligt mycket klagomål och önskningar angående bilder här på bloggen. En stor andel av mina läsare tycker, kort och gott, att jag ska lägga in bilder här på bloggen. Ja, jag får väl börja göra det. Har ju dessväre, som sagt tidigare, bedrövlig fantasi. Så förvänta er inte en massa bilder varje dag, men några ska ni få :)
Ett musiktips var det också längesen jag gav er, så det kan ni också få. Sjukt så snäll jag är!
Matt Costa - Astair, ni blir inte besvikna!

Nej nu ska jag väl snart ringa till min söta flickvän :)
Ska nämnas att jag har sovmorgon imorgon, viktigt!
Ha det sjukt bra, hejdå


/ J, kl 21.56

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar