måndag 31 augusti 2009

FAN!

Jag är arg och ledsen, mest ledsen. Jag räknar alltid veckorna tills jag ska få träffa min flickvän igen, och jag kom nyss fram till att det är många fler veckor än vad jag trodde fram tills att jag får träffa henne nästa gång.
Som ni vet så var jag ju hos henne i helgen. Innan det så var det tre veckor sen vi träffades. När jag kom hem igår så hade jag räknat ut, sedan tidigare, att det var fem veckor tills vi träffas nästa gång. Det var fel, det är åtta veckor, ÅTTA VECKOR! fattar ni? sjukt.

Det värsta är att jag hade ställt in mig på att klara fem veckor, även det skulle bli svårt. Nu får jag istället ställa in mig på att det är åtta jävla veckor. Vi pratade till och med om det nu i helgen, att det var fem veckor till nästa gång och så vidare.. att det inte var så farligt och att vi skulle klara det tillsammans. Nu är det alltså åtta veckor, två jävla månader. Hur fan ska det gå?

Dom här tre veckorna som vi har varit ifrån varandra nu har känts som en jävla evighet. Hur ska man då klara av åtta veckor? ;s
Nä fyfan vad jag gnäller, jag vet, men ni fattar hur jag menar. Så sjukt jobbigt när man verkligen fokuserat på en sak och intalat sig själv att man ska klara det, och så visar sig den saken helt plötsligt vara dubbelt så jobbig som man hade ställt in sig på från början. Tufft asså.

Förlåt, kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite.
Kom nyss hem från skolan i alla fall. Ska käka något och kolla på That 70's show i vanlig ordning :) Sen blir det träning ikväll, två gånger faktiskt.
Hejdå!


/ J, kl 14.55

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar