torsdag 3 september 2009

Viasat Hockey!

Hejsan!
Idag har jag varit på min praktikplats, och därefter tränat.
Vid tretiden sms:ade nämligen Börjesson och sa att jag skulle träna med a-laget klockan halv sex. Lite knivigt med tanke på att jag slutar klockan fem, vilket innebär att jag är hemma klockan sex. Men jag visade sms:et för min handledare och han gav mig tillåtelse att gå redan klockan fyra. Sagt och gjort, jag ringde snoppsimon och frågade ifall han kunde köra mig hem, det kunde han. Kärlek till honom! Träningen gick sådär, men det är en annan historia.
Vårt lag har också träning idag, men jag känner mig ganska sleten så jag hoppar över den.

Sitter nu istället här, bänkad framför den nya mäktiga kanalen, Viasat Hockey.
Ja det är sant, en kanal med bara ishockey, kan det bli bättre? EH.. NEJ!
För tillfället visas VM-finalen från 2004, Sverige - Canada. Faktiskt ganska spännande med tanke på att jag inte minns vem som vann. Dock är ställningen just nu 5-3 till Canada, fan också :(

Imorgon ska jag återigen, tråkigt nog, spendera dagen på min kära praktikplats. Sen ska jag nog käka pizza och kolla hockey med rehnström. Det är nämligen så att Hedvigs lillebror, Nisse, ska spela cup här i Jonstorp i helgen. Så det måste vi ju kolla!

Nä nu orkar jag inte skriva mer, sköt om er!
hejdå


/ J, kl 21:43

1 kommentar: