lördag 19 september 2009

Små lätta moln ..

Hojj :D
Idag har jag som sagt spelat match, hur den slutade kan vi diskutera en annan gång.
Annars har jag väl inte gjort så förfärligt mycket idag, läst hockeytidning och ätit godis, ofint!

Nu sitter jag i alla fall och chattar med my man julle och kollar barca på TV. Zlatan gjorde nyss 1-0, om ni undrade. Imorgon är det match igen, mot Trelleborg hemma. Dock är det med j18, och som jag tidigare nämnt så är jag för gammal för att spela med dem egentligen. Men det är bara träningsmatch, samt att laget är drabbat av en hel del skador och sjukdomar.

Allas vår Johan "Hento" Henriksson har tjatat febrilt på mig under den senaste veckan. Detta med anledning av att han anser sig vara värd ett hedersomnämnande här på denna fantastiska blogg. Jag diskuterade detta med my man julle nyss och vi kom fram till att nej: det är han inte! Ja jag vet, nu nämnde jag honom ändå.. jaja, får väl ge honom det då, han är ju trots allt upphov till dagens musiktips, som presenteras alldeles strax!

Ny rapport från matchen. Messi gjorde nyss 2-0, ruskigt snyggt! Atletico Madrid möter dom, förresten.

Pugh Rogefeldt - Små lätta moln


/ J, kl 22:22

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar