onsdag 30 september 2009

Onsdag!

Hej, jag är dålig på att uppdatera nu för tiden, jag vet!
Har inte riktigt haft varken tid eller lust till det dom senaste dagarna ..

Idag är det i alla fall onsdag och jag är i skolan. Har Praktisk marknadsföring och det är meningen att vi ska skriva något arbete om vår praktikplats, så jag får väl börja med det strax. Vi har en lektion till sen innan vi slutar, nämligen Historia. Får se om jag ska träna ikväll, kände mig lite risig förra träningnen. Har varit förkyld en längre tid nu och jag känner att det bästa vore att vila ett par dagar, så att det släpper, men vi får se.

I helgen vill jag nämligen gärna vara frisk, med anledning av att j20-serien sparkar igång på lördag. Veddige står för motståndet och matchen börjar 12:20, drabbningen äger rum i vår hemmaborg :)

Simon sitter bredvid mig nu, han är sjukt sjuk. Jag måste verkligen fisa snart, tror ni att han kommer ställa sig positiv till det? Nä nu ska jag börja på min uppgift, återkommer om hur det går med Simon! Hejdå


/ J, kl 12:32

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar