lördag 12 september 2009

Ojdå

Orkade inte skriva igår, förlåt!
Idag är det Lördag, och jag gör inte många knop. Är fortsatt förkyld och vilar därför upp mig inför kommande vecka. Tränade dock igår, och det kändes bra.

Har kollat båda TV-puckssemifinalerna, först Stockholm-Västerbotten följt av Skåne-Göteborg. Stockholm och Skåne gick segrande ur sina respektive matcher, och ställs därför mot varandra i finalen imorgon. Klockan 15:00 börjar den, missa inte det!

Innan det ska jag spela match i Helsingborg med j18. Spelar ju inte egentligen med j18, då jag är för gammal. Anledningen till att det görs ett undantag i detta fall är att det bara är en träningsmatch, samt att det är en del folk borta pga. domarutbildningar och dylikt.
Jaja, det ska bli trevligt i alla fall :)

Får se om jag orkar göra nånting ikväll. Tvivlar på det då jag ska upp innan klockan sju imorgonbitti ;s
Aja, vi hörs imorgon eller nånting, hejdå!


/ J, kl 18:15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar