lördag 5 september 2009

Lördag

Lördag idag ja, fint!
Var inne i den nya ICA-butiken för första gången i morse, det var på tiden känner jag. Köpte nämligen frallor, som senare blev min frukost :) Sen stack jag till ishallen och kollade Nisse, dom förlorade med 3-1. En liten ljusglimt var dock att Nisse gjorde målet, och blev utsedd till matchens lirare! Ska ner sen vid klockan fem igen och kolla när dom möter Jonstorp, spännande!

Ikväll blir det grabbkväll hos Simon. Vi skulle tydligen käka någon plankstek, och förmodligen prata en massa skit! Kanske kolla fotbollen också, vem vet ;) Innan dess ska jag försöka att få motivation till att beta av ett fyspass, får se hur det går med det. Och så ska jag som sagt kolla ännu en hockeymatch.

Sköt om er små barn, hejdå


/ J, kl 14:04

1 kommentar:

  1. snällt att det inte näms något om mig eftersom jag var på ishallen hela helgen och dömde...

    SvaraRadera