tisdag 8 september 2009

IDOL!

Tjooo
Tisdag idag, har varit en bra dag så här långt :) Varit i skolan, tränat och kollat idol.

Började dagen med en mäktig sovmorgon, började 11:20. Efter skolan gled jag direkt ner till ishallen för träning med a-laget, gick bra faktiskt! Nu har jag käkat och kollat Idol, som hade säsongspremiär idag. Man blir ju hyffsat less på tv4:s produktion, tjugo minuter in i programmet hade dom hunnit visa En audition, starkt.

Jaja, några ljusglimtar fanns det ju. Bland annat en tjej i randig tröja och nån konstig mössa, ojojoj, ruskigt bra var hon. Hon sjöng för övrigt en riktig gammal goding vid namn "a little bit more". Ska se om jag hittar klippet med henne på idols hemsida så att jag kan länka det, för ni måste helt klart se det!

Nä nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan, nämligen ingenting alls.
Simma lugnt, hejdå!


/ J, kl 21:09

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar