söndag 6 september 2009

Idag är en jävla pissdag. Vet inte varför, är allmänt irriterad bara. Jag är inte heller ett stort fan av söndagar i största allmänhet.

Lyckad "grabbkväll" igår i alla fall! Vi käkade pizza, kollade film och lirade kort. Just det ja, vi kollade fotbollen också, knappt sjuk avslutningen på matchen, nänä ;)

Idag har jag för ovanlighetens skull tittat på ishockey. Först Nisses sista cupmatch i förmiddags, sen Sverige - Finland på TV, och nu någon rysk final från förra året på Viasat Hockey.
Ska förmodligen tillbringa resten av eftermiddagen och kvällen här i min datastol, ser ingen anledning att förflytta mig och göra någonting annat. Jo möjligtvis sen när jag ska äta.

Nä nu måste jag gå på toaletten. Det betyder dessväre att jag blir tvungen att förflytta mig, om än bara fem meter.
Vi hörs sen, hejdå!


/ J, kl 17:51

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar