söndag 23 augusti 2009

Söndag!

Så, då var internmatchen avklarad. Mitt lag vann med 5-1 tror jag, gjorde ett mål. Men det var väl också det enda att glädjas över när det gäller min insats. Nä men det gick väl inte jättedåligt. Är däremot van att spela center och med a-laget så spelar jag ytterforward. Detta är inte helt optimalt då jag inte riktigt kan spela mitt spel och visa mina styrkor. Men jag får väl chans att spela center med a-laget också, tids nog :)

Har nyss käkat en mäktig lunch, välbehövligt! Är ganska sleten nu, så det blir väl inte mycket mer vettigt gjort idag. Imorgon är det ju skola, första dagen med lektioner, brutalt omäktigt!

Just det ja, glömde ju nästan berätta att min flickvän fyller 16 år idag! Så nu måste ni säga grattis, annars blir hon sur, och det vill ni inte, tro mig :D

Nu ska jag gå på toaletten, sen sova eller nånting :) hejdå!


/ J, kl 15.03

1 kommentar: