söndag 30 augusti 2009

Hemma :)

Hejsan, längesen sist!
Nu är jag alltså hemma från Stockholm. Kan dra en kort resumé av vad jag har haft för mig i den kungliga huvudstaden..

Torsdag: Anlände vid niotiden. Vi gick och la oss ganska tidigt eftersom att Hedvig skulle upp tidigt på fredagen.
Fredag: Var hemma själv på förmiddan. Tränadeoch kollade lite tv :) Hedvig kom hem vid ett, vi åkte in till stan och fixade lite grejer till henne, en väska bland annat. På kvällen tog vi det lugnt och kollade film.
Lördag: Hedvig stack iväg på tävling. Jag stannade hemma och lirade NHL med hennes brorsa. när Hedvig kom hem så stack jag och hon in till gamla stan och gick runder där, mysigt! Oh just det, vi såg ju Johan Palm också, määäktigt :D
Söndag: Följde med på Hedvigs tävling och sprang någon sån här öppen bana med hennes pappa, Hedvig håller på med orientering, för er som inte visste det. Det gick dessväre inget vidare då hennes pappa glömde ta med kompassen som vi skulle använda. Så det blev inte mycket till orienterande för vår del, vi plockade kantareller istället. Inte fy skam det heller!

För Hedvig gick det däremot bättre med orienterandet denna helg, hon vann igår och slutade tvåa idag :)
Ja sen så åkte ju jag hem, det var jobbigt att säga hejdå :/ Vi ses nämligen inte förrens på höstlovet, vilket är om fem veckor. Ifall jag inte har räknat helt fel.

Nä nu tänkte jag sova eller nånting, är trött som aldrig förr!
Vi hörs imorgon, förhoppningsvis, hejdå :)


/ J, kl 21.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar