måndag 24 augusti 2009

bedrövligt!

Så, då har man gjort sin sämsta träning på år och dar, nog talat om det!
En bra grej som har hänt är däremot att jag och Johan "cp-rennaz" Rehnström har hittat på ett eget språk. Svårt att förklara exakt hur det låter, bör helt klart upplevas live!
Ett exempel kan ni dock få: Svenskans "citron" blir på vårt språk: citruuuuuna
Vi har valt att kalla vårt eminenta påhitt för, håll i er nu, sverenska (uttalas: sviriiiiinkska).

Lovade även min käre kamrat Robin "ruub" Nilsson att nämna att han torkade mig på ryggen efter att jag hade duschat nu ikväll. Vet inte varför han var angelägen om att denna information delgavs. Men han är en ytterst närstående vän och vapendragare, så han förtjänar utan tvekan ett omnämnande i denna stor-blogg!

Nu ska jag nog snart ringa till min flickvän, som faktiskt också, tro det eller ej, förtjänar ett omnämnande här lite då och då. Hon är väldigt söt :)

Så vi hörs väl imorgon antar jag, håll ut gott folk!
hejhejhej.


/ J, kl 21.52

2 kommentarer:

  1. Det kan vara det bästa vi ngnsin kommit på svenne:D haha till och med finland försöker snå ord från oss citruuna<3

    SvaraRadera
  2. Nee, dagens träning var inte mycke till skön lir från min sida iallfall...och ja måste få höra ert språk för faen!!!...:D

    SvaraRadera